Marketingautomatisering in combinatie met Customer Relationship Management (CRM) zorgt ervoor dat er duurzame klantrelaties opgebouwd kunnen worden. Het stelt bedrijven in staat om niet alleen duurzame, maar ook winstgevende klantrelaties te bewerkstelligen. Geautomatiseerde marketinginstrumenten worden vanuit het CRM-gedeelte van actuele klantdata voorzien. Hierdoor is het mogelijk om effectieve marketingcampagnes op te zetten, uit te voeren en te beheren.

Leads worden beter gekwalificeerd doordat de interactie van de klant met het merk gevolgd wordt en beter opgevolgd wordt op basis van hun score.

Duurzame en winstgevende klantrelaties

BrixCRM, een CRM-dienstverlener, is gespecialiseerd in deze klantrelaties materie en is samen met Elite Partner van Sugar CRM, Gold Partner geworden van de Marketing Automation leverancier Silverpop. Door deze uitbreiding van het portfolio van BrixCRM kunnen ze hun klanten een krachtige gecombineerde oplossing van CRM en Marketing Automation aanbieden.

Meer hierover is hier te vinden. De website van BrixCRM is hier te vinden.