Eindeloze data betekent oneindige kansen. Maar om die kansen te grijpen, is er een nieuwe aanpak nodig. Gevoed door real-time inzichten en de cognitieve kracht van IBM Watson zijn IBM Commerce en Sugar CRM oplossingen samen in staat om zelf te redeneren en daadwerkelijk te leren. Zodat u uw marketing, sales en value chain services kunt optimaliseren. Anticipeer op de klantbehoefte. En doe dat allemaal tegelijk, in real-time. Dat is de kracht van cognitive commerce.
New ways to engage
Bij cognitive commerce gaat het erom dat u de klant in het middelpunt van uw business plaatst. IBM Commerce komt voortdurend met vernieuwende oplossingen om de band met de klant te versterken. Ontdek nieuwe manieren om klanten, klant contact en klantbehoeften centraal te stellen in uw onderneming.
Nog steeds bestaat er namelijk een verontrustende kloof tussen datgene wat bedrijven denken aan te bieden en datgene wat klanten ervaren. 81% van de op consumenten gerichte merken denkt een holistisch beeld van zijn klanten te hebben, terwijl slechts 37% van de consumenten vindt dat zijn retailer hem kent.
In de digitale wereld zijn customer journeys veel ingewikkelder geworden dan ooit, denk aan websitebezoek, reageren via social media, chat, e-mail of beursbezoek. Veel van deze ‘touchpoints’ in de complexe customer journey hebben verschillende technologische oplossingen nodig.
Integratie CRM en IBM UBX
CRM kan een waardevolle tool zijn om de complete customer journey te ontwerpen, optimaliseren, coördineren en automatiseren langs al deze touchpoints. Maar met CRM alleen is het niet makkelijk om al deze touchpoints, ongeacht via welke kanalen dat loopt, aan elkaar te knopen. Hier komt IBM Universal Behavior Exchange (UBX) van pas, welke voorziet in het identificeren van alle soorten events in kanalen, apps en overige data bronnen zodat het tesamen geïntegreerd kan worden. SugarCRM heeft een integratie met IBM UBX en kan dus zorgen dat marketing en sales mensen volledig geïnformeerd zijn over de fase waarin iemand zich bevindt.