CRM Partners heeft BrightONE IT Services overgenomen. BrightONE biedt klantcontact-oplossingen, zoals een klantcontact-platform.
BrightONE
BrightOne was in handen van de investeringsmaatschappij Aurelius Groep. Aurelius Groep heeft zich gespecialiseerd in het aankopen, herpositioneren en verkopen. De Duitse investeringsmaatschappij kocht in 2013 de activiteiten van Tieto Nederland, Duitsland, Polen en Indië en vormde deze om tot BrightONE. BrightONE is door CRM Partners overgenomen om haar positie op het gebied van customer engagement te versterken.
CRM Partners Customer Service
Oedse de Boer, CEO van BrightONE, wordt managing director van het nieuwe CRM Partners Customer Service. CRM Partners Customer Service is onderdeel van de CRM Partners Group. Laatstgenoemde schakelde de kennis van BrightONE eerder in voor haar klanten. CEO Emiel Putman is dan ook enthousiast over de overname. Putman verklaart tegenover Computable: “Steeds meer organisaties zien in dat de kwaliteit van hun customer service een onderscheidende klantervaring oplevert. Daarom hebben we de kennis van BrightOne al met enige regelmaat ingezet voor onze klanten. Toen de kans zich voordeed om dit mooie bedrijf in de CRM Partners-familie op te nemen, hebben we geen moment geaarzeld. Ik zie ernaar uit om samen onze positie op het gebied van customer engagement verder te verstevigen.”
CRM Partners
CRM Partners is actief in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk en levert diensten aan o.a. de financiële sector en de telecom. CRM Partners beschikt met de overname over 180 medewerkers en drie business units.