Pegasystems Inc., de softwareleverancier van customer engagement toepassingen, maakte vandaag tijdens Pegaworld in Las Vegas de lancering bekend van Pega Infinity™. Dit is Pega´s ‘next generation’ software voor digitale transformatie. Dankzij een aantal belangrijke verbeteringen kunnen bedrijven met Pega Infinity digitale transformatie binnen alle bedrijfsgeledingen versnellen.
Volgens IDC zullen bedrijven dit jaar 1.300 miljard dollar besteden aan digitale transformatie. Uit veel onderzoeken blijkt echter dat maar liefst 80% van de projecten op het gebied van digitale transformatie mislukt. Bij de projecten die het wel halen, zijn de geleidelijke verbeteringen meestal diep verborgen in geïsoleerde organisatorische silo´s. Dit kan innovatie vertragen en leiden tot inconsistente klantbelevingen met onvoldoende commercieel succes.
Aanpassen aan disruptie
“De meeste organisaties kunnen zich simpelweg niet snel genoeg aanpassen aan de huidige, bijna constante dreiging van disruptie”, stelt Alan Trefler, oprichter en CEO van Pegasystems. “Pega Infinity™ verlost organisaties van de opgelegde beperkingen van veel hedendaagse software met het enige unified platform dat speciaal is gebouwd om organisaties over alle silo´s heen te verbinden en als ondersteuning op veranderingen binnen de gehele onderneming. Hierdoor kunnen bedrijven hun transformatie versnellen en zich op hun eigen voorwaarden met hun klanten verbinden, vandaag en in de toekomst.”
Front-end verbonden met back-end
In totaal verzorgt Pega Infinity™ de klantinteracties met 1,5 miljard consumenten van ‘s werelds meest succesvolle merken. Pega Infinity™ is in deze sector het enige geïntegreerd digitaal platform dat front-end klantbeleving verbindt met back-end procesautomatisering. Verbeteringen in Digital Process Automation (DPA) en nieuwe mogelijkheden in customer engagement zorgen dat silo´s verdwijnen, digitale transformatieprocessen versnellen en organisaties daadwerkelijk disruptief kunnen zijn.
AI zorgt voor aansluiting klantbehoefte
Pega´s CRM suite van customer engagement applicaties voor marketing, sales en customer service gebruikt AI om te kunnen inspelen op klantbehoeften en hen te voorzien van next-best actions gedurende de hele customer journey. Door klanten te voorzien van de juiste boodschap, op het juiste moment, via elk willekeurig kanaal, kunnen Pega-klanten hun klanttevredenheid verbeteren en de customer lifetime value vergroten. Pega apps zijn gebouwd op het Pega-platform, de meest geavanceerde no-code applicatieontwikkeling in deze sector, dat kan worden gekoppeld aan bestaande systemen, processen binnen de hele organisatie automatiseert en uitstekende prestaties levert in customer engagement en op operationeel niveau. Pega´s ‘model-driven architecture’ leidt tot een verhoogde inzetbaarheid, snellere iteraties en lagere ontwikkelkosten.
Maatwerk voor medewerker
Individuele gebruikers kunnen met nieuwe Pega Studios™ hun overzicht in Pega Infinity™ personaliseren op basis van digitale transformatietaken die ze willen afronden. Deze gebruikersprofielen voorzien individuele gebruikers van een scherm met de juiste tools, features en functionaliteiten, afgestemd op elke gebruiker en zijn of haar functionele rol. Deze studio´s omvatten App Studio voor low-code/no-code ontwikkeling; Developer Studio voor het ‘schalen’ van Apps en componentontwikkeling; Prediction Studio voor de ontwikkeling van voorspellingen en inzichten en Admin Studio voor beheer, systeeminstallatie, beveiliging en DevOps.
Nieuwe Pega Infinity™features zijn:
Engage zonder limiet
- Zelf-optimaliserende door AI-gestuurde marketing campagnes
- Dynamische klantinterfaces
End to end automatisering
- Alle nieuwe licenties bevatten robotautomatisering
- Uitgebreide bot library
- Verbeterde virtuele assistent voor e-mail met OCR
Build for Change
- Blockchain Kit voor Ethereum
- Open drag-and-drop integratie met RPA bot connectoren
- Geautomatiseerde end-to-end testfunctie .
- Gratis cloud-gebaseerde AI-gestuurde app optimalisatie