Salesforce CRM boekje, de inhoud
Salesforce heeft een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van cloud oplossingen en de acceptatie van online business software door gebruikers. Toen andere softwareleveranciers nog twijfelden over de ontwikkeling van online software of geen oplossing konden vinden voor de technische aspecten van Software as a Service (SaaS) oplossingen, beschikte Salesforce al over een goed werkend online CRM platform. Dat bezorgde de Amerikaanse softwareleverancier een leidende positie. Door verdere ontwikkeling van technologie en functionaliteit behoort Salesforce wereldwijd nog altijd tot de top drie van meest gebruikte CRM oplossingen.
Het ICT informatiecentrum
Het ICT informatiecentrum is een onafhankelijke partij die sinds 2001 boeken, websites, whitepapers, checklists, gidsen en andere media publiceert over de toepassing en keuze van bedrijfssoftware en andere zakelijke ICT-oplossingen. Per jaar maken meer dan 200.000 beslissers gebruik van deze media bij het opzetten en uitvoeren van hun ICT projecten. Het ICT informatiecentrum is volledig zelfstandig en onafhankelijk en heeft daarom geen enkel belang bij de keuze van ICT oplossingen of leveranciers daarvan.