Loyalty Rockstars heeft een gratis online Loyalty Quick Scan ontwikkeld, die organisaties een duidelijk beeld geeft van de status van hun loyalty of CRM-programma. Op basis van de scan krijg je als bedrijf tips om de loyaliteit van klanten naar een hoger niveau te tillen.
Klantverwachtingen verschuiven in rap tempo. Klanten hebben steeds hogere verwachtingen van organisaties. Veel organisaties vinden het lastig om in te spelen en mee te groeien met deze ontwikkelingen. Een loyalty scan kan de nodige inzichten geven, waarmee het verbeteren van klantloyaliteit beter haalbaar wordt.
Drivers CRM-programma
De scan van Loyalty Rockstars geeft organisaties inzicht in de huidige stand van zaken van de belangrijkste drivers van een crm of loyalty programma: klant, data, IT, communicatie en de eigen organisatie. Maar de scan geeft ook een overzicht met quick wins, om zo op de juiste manier en met de juiste middelen in te kunnen spelen op de persoonlijke behoefte van de klant. “Door de Loyalty Quick Scan in te vullen, kunnen bedrijven met de inzichten en quick wins de customer experience verbeteren en zullen organisaties meer klanten weten te binden”, aldus Founding Partner, Wies Mensink.
Over Loyalty Rockstars
Loyalty Rockstars biedt sinds 2015 customer engagement & loyalty consultancy. Daarnaast begeleiden wij onze opdrachtgevers met het bedenken, opzetten en executeren van effectieve, unieke programma’s om klanten te binden. Programma’s, die een langdurige relatie opbouwen tussen en waarde leveren aan klant en opdrachtgever.