Verzekeringsmakelaar Concordia de Keizer heeft gekozen voor de expertise van Salesforce partner Intigris om de bedrijfsprocessen beter te stroomlijnen. De verzekeringsmakelaar had behoefte aan een totaaloverzicht met alle informatie over potentiële klanten voor de optimalisatie van sales. De focus ligt op het koppelen van online en offline en het realiseren van een menselijk digitale organisatie.

Intigris heeft een Salesforce oplossing ontworpen en geïmplementeerd. De partijen zijn er in geslaagd om als eerste Salesforce te koppelen aan ANVA, een softwareoplossing die veel in de verzekeringsbranche wordt gebruikt. Hiermee wil de verzekeringsmakelaar nog persoonlijker en beter bijdragen aan klantresultaten.

Op weg naar menselijk digitaal

Intigris is sinds 2010 Salesforce partner en adviseert bij het gebruik van de CRM software. Axel Schreijenberg, Digital Innovation Manager bij Concordia de Keizer, vertelt: “Wij geloven dat een persoonlijke aanpak bijdraagt aan concrete verbetering van de resultaten van onze klanten. Klanten verwachten advies op maat en informatie die aansluit bij hun situatie. Dit begint bij inzicht, inzicht in de afspraken die je met elkaar hebt gemaakt maar ook zicht op alle touch-points die klanten hebben met je bedrijf, offline en online. Dit brengen we nu samen in Salesforce. We ondersteunen onze menselijke kracht met de digitale mogelijkheden die er zijn. We zijn menselijk digitaal.”

Door de samenwerking met Intigris zet Concordia de Keizer een grote stap in de richting van het koppelen van offline en online informatie.